Mit érdemes tudni a helyiség-pályázatunkkal kapcsolatban?

Egy város nem csak utcákból és épületekből áll. Az ingatlanok élettel, minőségi szolgáltatásokkal való feltöltése alapvetően határozza meg egy környék arculatát. Ezért szeretnénk olyan minőségi vállalkozásokat, üzleteket bevonzani Erzsébetvárosba, melyek minden itt lakó és ide látogató örömére szolgálhatnak.  

Mindezekből kifolyólag az EVIN Nonprofit Zrt. prioritásnak tekinti üresen álló ingatlanjai bérbeadását Erzsébetváros utcaképének fejlesztése és a helyi gazdaság élénkítése szempontjából.

Hogy ösztönözzük a vállalkozókat, az ingatlanokat a 2015-ös átlagáron pályáztatjuk meg. Így leendő bérlőink a piaci ár 30-40%-ért bérelhetnek üzlethelyiséget Budapest belvárosában.

Hogy segítsük az Erzsébetvárosban szerencsét próbáló vállalkozásokat, lentebb összegyűjtöttük a pályázati lehetőség legfontosabb tudnivalóit.

A helyiségek bérleti díja:

Az ingatlanokat pályázat útján adjuk bérbe, és a legmagasabb összeget ajánló nyeri el a bérlés jogát. Az ingatlanokat általánosságban a 2015-ös átlagáron pályáztatjuk meg, ami a jelenlegi piaci ár 30-40%-a. A legalacsonyabb megajánlható nettó havi bérleti díj helyiségenként a pályázati kiírásban található meg.

Helyiségek megtekintése:

Az ingatlanok megtekintésére kizárólag a pályázati kiírás 1. számú mellékletében megjelölt időpontokban van lehetőség. A megtekintés nem feltétele a pályázati eljárásban történő részvételnek. Az aktuális pályázatban nem szereplő helyiségek megtekintésével kapcsolatban, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a helyiséggazdálkodás munkatársaival!

Mennyi időre bérelhető ki a helyiség?

A helyiségeket határozatlan időre lehet bérbe venni.

Hány helyiségre pályázhatok egyszerre?

Egyszerre több helyiségre is lehet pályázni.

Az aktuális pályázat benyújtásához szükséges tudnivalók:

A pályázati anyagot kizárólag Online felületünkön tudod leadni a www.evin.hu oldal jobb felső sarkában található „EVIN Pályázati Portál„gombra kattintva, regisztrációt követően. A pályázati kiírás a jelentkezéshez szükséges dokumentumok listájával a következő linken elérhető: https://evin.hu/cat_doc/aktualis-helyisegpalyazatok/ .

Az aktuális pályázat kiírása és a leadáshoz szükséges dokumentumok listája a következő linken találhatók: https://evin.hu/cat_doc/aktualis-helyisegpalyazatok/

A pályázat közzététele: 2024. szeptember 9.

Pályázati felület megnyitása: 2024. szeptember 9.

Pályázat benyújtásának határideje: 2024. október 8. 18:00 óra.

Kik pályázhatnak?

Természetes személyek, egyéni vállalkozók és jogi személyek.

Mit kell leadni a pályázathoz?

Természetes személy estében:

  • pályázati jelentkezési és ajánlati lap;
  • pályázati biztosíték megfizetését igazoló dokumentum;
  • NAV „együttes” nemleges adóigazolás;
  • nyilatkozat, hogy a Kiíró, azaz a VII. kerületi Önkormányzattal szemben nincs fennálló adótartozása, mely nyilatkozatot a Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetvárosi Önkormányzat internetes honlapjáról az alábbi linken https://erzsebetvaros.hu/page/elektronikus-ugyintezes lehet beszerezni.

Egyéni vállalkozó esetében:

  • pályázati jelentkezési és ajánlati lap;
  • pályázati biztosíték megfizetését igazoló dokumentum;
  • az Egyéni Vállalkozók Nyilvántartásából lekért 30 napnál nem régebbi nyilvántartási lap;
  • NAV „együttes” nemleges adóigazolás;
  • nyilatkozat, hogy a Kiíró, azaz a VII. kerületi Önkormányzattal szemben nincs fennálló adótartozása, mely nyilatkozatot a Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetvárosi Önkormányzat internetes honlapjáról az alábbi linken https://erzsebetvaros.hu/page/elektronikus-ugyintezes lehet beszerezni.

Jogi személy esetében:

  • pályázati jelentkezési és ajánlati lap;
  • pályázati biztosíték megfizetését igazoló dokumentum;
  • 30 napnál nem régebbi cégkivonat vagy a nyilvántartást végző hatóság által kiállított nyilvántartásba vételt igazoló okirat példánya;
  • eredeti vagy közjegyző által hitelesített másolatban aláírási címpéldány vagy ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-minta;
  • nyilatkozat, amely szerint a pályázó nem áll végelszámolás alatt, nincs ellene indított csőd-, illetve felszámolási eljárás folyamatban;
  • nyilatkozat átlátható szervezeti minőségről és tényleges tulajdonos személyről, a pályázó a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § (1) pontja szerinti átlátható szervezetnek minősül;
  • NAV „együttes” nemleges adóigazolás;
  • nyilatkozat, hogy a Kiíró, azaz a VII. kerületi Önkormányzattal szemben nincs fennálló adótartozása, mely nyilatkozatot a Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetvárosi Önkormányzat internetes honlapjáról az alábbi linken https://erzsebetvaros.hu/page/elektronikus-ugyintezes lehet beszerezni.

A pályázati biztosíték:

A pályázati biztosítékot a pályázat leadása előtt kell megfizetni. A pályázati kiírásban minden esetben az adott helyiségnél feltüntetésre kerül a befizetendő pályázati biztosíték pontos összege.

Amennyiben Ön a nyertes pályázó, a befizetett pályázati biztosíték megfelel az óvadék összegének.

A biztosítékot az EVIN Erzsébetvárosi Ingatlangazdálkodási Nonprofit Zrt. K&H Bank Zrt.-nél vezetett 10404072-00033879-00000004 számú letéti számlájára kell megfizetni. Az utalásnál a közlemény rovatban tüntesse fel a teljes nevét és a megpályázott ingatlan címét.

Pályázatok elbírálásának szempontjai:

A pályázat eredményéről az önkormányzat Képviselő-testülete, illetve a Pénzügyi és Kerületfejlesztési Bizottsága dönt a megajánlott bérleti díjak alapján, a bontást követő 60 napon belül. Az eljárás nyertese az, aki a legmagasabb bérleti díjat ajánlja.

A pályázat érvénytelen, amennyiben

  • Amennyiben nem jogosult részt venni a pályázaton, illetve, ha a pályázat nem felel meg az Önkormányzat tulajdonában álló lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérbeadásáról szóló bekezdésében foglaltaknak [1].
  • Nem elektronikus úton került benyújtásra vagy nem a megfelelő melléklet/mellékletek kerültek feltöltésre (hiányos pályázat).
  • Amennyiben a pályázati időszak alatt bebizonyosodik, hogy a pályázó a bérbevételi ajánlatban valótlan adatot/körülményt közölt.

A hiánypótolható dokumentumok

A pályázási folyamat során a rendszer addig nem engedi tovább a pályázót, míg minden dokumentumot fel nem töltött a megfelelő helyre. Ennek következtében, a pályázati szakaszban nincs lehetőség hiányos pályázat leadására, így hiánypótlásra sem.

Amennyiben valamely dokumentumot nem megfelelő formátumban csatoltak a pályázati adatlaphoz, – a pályázati jelentkezési és ajánlati lap, valamint a pályázati biztosíték megfizetését igazoló dokumentum kivételével – az a bírálati szakaszban hiánypótolható.

Van lehetőség a leadott ajánlat módosítására?

A már leadott ajánlat módosítására nincs lehetőség.

Amennyiben nem nyer a pályázaton:

Amennyiben Ön nem nyer bérleti jogviszonyt vagy a pályázata érvénytelen, az értesítés kipostázását követő 30 munkanapon belül visszautaljuk a pályázati biztosítékot.

Amennyiben Ön a pályázat nyertese

  • Amennyiben Ön nyeri meg a pályázatot, az értesítés kipostázását követő 45 napon belül kerül sor a szerződéskötésre.
  • Az ingatlan átadás-átvételére, a bérleti szerződés mindkét fél általi aláírását és a közjegyzői okirat kiállítását követő 15 napon belül, előre egyeztetett időpontban kerül sor.

Amennyiben további kérdés merülne fel az aktuális pályázati lehetőségekről vagy a jelenleg kiírásra nem került ingatlanokról és azok megtekintéséről, kollégáinkat a helyiseg@evin.hu email-címen keresztül vagy a +36-1-352-8655-ös telefonszámon a 3-as menüpontot választva éri el.

< Pályázati felhívás nem lakás célú helyiségek bérbeadására!

EVIN Erzsébetvárosi Ingatlangazdálkodási Nonprofit Zrt.

Cím: 1071 Budapest, Damjanich utca 12.
Cégjegyzékszám: 01-10-043258

Ingatlangazdálkodás

Személyes ügyfélszolgálat: 1072 Budapest, Klauzál tér 11. (Klauzál téri piac, galéria)
Levelezési cím: 1400 Budapest, 7. posta, Pf. 67.

Ügyfélszolgálatok elérhetőségei

Műszaki Hibabejelentés

Személyes ügyfélszolgálat: 1072 Budapest, Klauzál tér 11. (Klauzál téri piac, galéria)
Levelezési cím: 1400 Budapest, 7. posta, Pf. 67.

Parkolás

Személyes ügyfélszolgálat: 1074 Budapest, Dohány u. 90.
Cím: 1071 Budapest, Damjanich utca 12.
Levelezési cím: EVIN PARKOLÁS, EVIN Nonprofit Zrt.; 1400 Budapest, Pf. 15.

Minden jog fenntartva - EVIN Erzsébetvárosi Ingatlangazdálkodási Nonprofit Zrt. © 2021.

Site by : SoulArt Media